چهارشنبه ٢٧ دی ١٣٩٦ |
88294115 شماره تماس نوبت دهی درمانگاه ساختمان شاهد.

 


  چاپ        ارسال به دوست

اخذ گواهینامه استاندارد ISO 10018 توسط شرکت مخابرات ایران

 

 

 

 

 

شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین شرکت در سال 2018 موفق شد، از شرکت TUV INTERCERT آلمان گواهینامه استاندارد ISO 10018,2012 را اخذ کند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، استاندارد ISO 10018,2012 ، نگاهی با رویکرد فرآیندی داشته و به تشریح اقدامات، نتایج و برنامه هایی برای مشارکت و شایستگی کارکنان می پردازد. با انجام نظارت، اندازه گیری و تحلیل مناسب، شاهد توسعه توانمندی مدیران ارشد در بهبود تصمیم گیری ها خواهیم بود، که در نهایت به افزایش سطح رضایت مندی مشتری منجر خواهد شد.

 

این گواهینامه استاندارد در جلسه ای با حضور مهندس علی پور باقر؛ مدیرعامل و ارزیاب ارشد شرکت TUV INTERCERT ، دکترکتایون پور مهدی؛ مدیر کل، رؤسای ادارت و کارکنان اداره کل توسعه و آموزش کارکنان شرکت مخابرات ایران پس از انجام آخرین مرحله ارزیابی استاندارد ISO 10018 توسط اداره کل توسعه و آموزش معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران دریافت شد.

 

در این جلسه دکتر کتایون پورمهدی؛ مدیرکل توسعه و آموزش کارکنان، ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکاران در این راستا تأکید نمود که اخذ این گواهینامه ، مسؤولیت آنان را در پیاده سازی این استاندار درکل شرکت بیشتر خواهد کرد.

 

در ادامه مهندس پورباقر؛ مدیرعامل شرکت INTERCERT عنوان کرد: طبیعتا با کسب این استانداردها و تمرکز بر رعایت قواعد آن‌ها ضمن نگاه ریزبینانه تر و دقیق تر به سمتی پیش خواهیم رفت که سطح کیفی خدمات‌رسانی را بالاتر ببریم. وی ضمن تبریک برای اخذ استاندارد ISO 10018 به عنوان اولین شرکت در سال 2018، کسب موفقیت های بیشتری را در این زمینه خواستار شد.

 

لازم به ذکر است پروژه استانداردISO 10018,2012 یکی از پروژه های حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی می باشد. این پروژه از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز و با رهنمودهای مهندس دیانی، معاونت توسعه سرمایه انسانی و تلاش همکاران اداره کل توسعه و آموزش کارکنان و پس از انجام ممیزی های لازم توسط شرکت مذکور در تاریخ 10/11/ 96 پایان یافت و منجر به اخذ گواهی نامه ایزو گردید.

 

استاندارد ایزو 10018 راهنمایی هایی را بر درگیر شدن مردم و بالا بردن مشارکت و شایستگی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان ارائه می کند تا سازمان بهترین نتیجه را در اجرای سیستم مدیریت بگیرد و قصد دارد تا یک ابزار مفید برای رهبران ، مدیران، سرپرستان، نمایندگان مدیریت کیفیت و مدیران منابع انسانی باشد .این استاندارد بین المللی دستورالعملی برای عوامل انسانی که تحت تاثیر نقش مردم و شایستگی و ارزش است ارائه می دهد که به سازمانها برای رسیدن به اهدافشان کمک می کند.

 

بر اساس این گزارش ، فرآيندهايي كه يك سازمان براي پياده سازي و حفظ مشاركت و شايستگي کارکنان در سيستم هاي مديريت كيفيت استفاده می نمايد وقدامات و فعالیت هایی كه به منظور تقويت مشاركت کارکنان در نظر گرفته می شود ازجمله مواردی که اين استاندارد به شرح آن می پردازد.

همچنین ازدیگر مواردی که اين استاندارد به آن می پردازد، اقداماتي كه در مواجهه با الزامات سيستم مديريت كيفيت فردي صورت می گیرد همچون مواردي كه در ISO 9001 مشخص شده است اگر چهISO 10018,2012 را می توان با ساير استانداردهاي سيستم مديريتي نيز استفاده نمود

11

 


٠٧:٣٩ - يکشنبه ١٧ دی ١٣٩٦    /    عدد : ٩٧٨٤٥    /    تعداد نمایش : ٦١١


کاربر مهمان
1396/10/17 8:29
0
1
با سلام این موفقیت را حضور سرکار خانم دکتر پورمهدی و همکاران ارجمند اداره کل توسعه و آموزش کارکنان تبریک عرض می نمایم. اقدامات ارزشمند این اداره کل همیشه باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش و لزوم توجه به نقش و اهمیت فعالیت کارکنان در رسیدن به اهداف مخابرات بوده است. ممنون از تلاش مستمر و دیدگاه علمی و ارزشمندتان. صبری
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




 
 
مطالب مرتبط
 
 
پیوند ها
شعار سال محابرات

سایت شهدا

ارتباط با مدیرعامل

مسولیت اجتماعی

مدیریت دانش

نظرسنجی بیمه دانا
 
   
 
.

عکس روز
تقدیر از سه رییس مرکز به پاس بیشترین دایری تلفن
مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران در جلسه مدیران منطقه تهران از روسای مراکز سلمان فارسی، شهید کلانتری و سعید آباد و خادم آباد شهریار در 24 دی 96 تقدیر و تجلیل کرد و گفت: روسای مراکز از ارکان مهم و تاثیرگذار در مخابرات منطقه تهران هستند.
 ٠٩:٢٧ - دوشنبه ٢٥ دی ١٣٩٦ - نظرات : ١٢متن کامل >>
تشریح طرح اکوکال تلفن ثابت توسط مهندس عرب هاشمی
مخابرات منطقه تهران مکالمه اقتصادی تلفن ثابت را با طرح اکوکال ارائه می دهد.
 ١٤:٢٠ - سه شنبه ١٤ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

پاداش افراد ضریبی از نمره فرد و نمره عملکرد منطقه و نمره عملکرد در سطح کشور است
حسین رحمتی رییس اداره مطالعات و ارزشیابی نیروی انسانی در گفت و گو با پیام تهران آنلاین ، ضمن معرفی واحدهای فعال این اداره گفت :پاداش افراد ضریبی از نمره فرد و نمره عملکرد منطقه و نمره عملکرد در سطح کشور است
 ١٠:٣٨ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ٦متن کامل >>

نگاهی به آخرین اقدامات اداره آموزش و پژوهش
بابایی سرپرست اداره آموزش و پژوهش در گفت و گو با پیام تهران آنلاین آخرین اقدام ها و وظایف محوله صورت گرفته در اداره خود را تشریح کرد.
 ٠٨:٤٦ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

رییس اداره رفاه تشریح کرد: استفاده از اماکن رفاهی، وام و تسهیلات، بیمه و درمان کارکنان مخابرات منطقه تهران
نشریه پیام تهران آنلاین در راستای رسالت مهم خود که همانا ارتباطات درون سازمانی و تعامل بین مدیران و همکاران است و به منظور اطلاع بیشتر همکاران ازخدمات و برنامه های اداره رفاه در سال جاری
 ١١:٢٤ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ١٨متن کامل >>

 
بازديدکنندگان امروز : 24326     |    کل بازديدکنندگان :  81076524    |    بازديدکنندگان آنلاين :  64