چاپ        ارسال به دوست

اخذ گواهینامه استاندارد ISO 10018 توسط شرکت مخابرات ایران

 

 

 

 

 

شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین شرکت در سال 2018 موفق شد، از شرکت TUV INTERCERT آلمان گواهینامه استاندارد ISO 10018,2012 را اخذ کند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، استاندارد ISO 10018,2012 ، نگاهی با رویکرد فرآیندی داشته و به تشریح اقدامات، نتایج و برنامه هایی برای مشارکت و شایستگی کارکنان می پردازد. با انجام نظارت، اندازه گیری و تحلیل مناسب، شاهد توسعه توانمندی مدیران ارشد در بهبود تصمیم گیری ها خواهیم بود، که در نهایت به افزایش سطح رضایت مندی مشتری منجر خواهد شد.

 

این گواهینامه استاندارد در جلسه ای با حضور مهندس علی پور باقر؛ مدیرعامل و ارزیاب ارشد شرکت TUV INTERCERT ، دکترکتایون پور مهدی؛ مدیر کل، رؤسای ادارت و کارکنان اداره کل توسعه و آموزش کارکنان شرکت مخابرات ایران پس از انجام آخرین مرحله ارزیابی استاندارد ISO 10018 توسط اداره کل توسعه و آموزش معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران دریافت شد.

 

در این جلسه دکتر کتایون پورمهدی؛ مدیرکل توسعه و آموزش کارکنان، ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکاران در این راستا تأکید نمود که اخذ این گواهینامه ، مسؤولیت آنان را در پیاده سازی این استاندار درکل شرکت بیشتر خواهد کرد.

 

در ادامه مهندس پورباقر؛ مدیرعامل شرکت INTERCERT عنوان کرد: طبیعتا با کسب این استانداردها و تمرکز بر رعایت قواعد آن‌ها ضمن نگاه ریزبینانه تر و دقیق تر به سمتی پیش خواهیم رفت که سطح کیفی خدمات‌رسانی را بالاتر ببریم. وی ضمن تبریک برای اخذ استاندارد ISO 10018 به عنوان اولین شرکت در سال 2018، کسب موفقیت های بیشتری را در این زمینه خواستار شد.

 

لازم به ذکر است پروژه استانداردISO 10018,2012 یکی از پروژه های حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی می باشد. این پروژه از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز و با رهنمودهای مهندس دیانی، معاونت توسعه سرمایه انسانی و تلاش همکاران اداره کل توسعه و آموزش کارکنان و پس از انجام ممیزی های لازم توسط شرکت مذکور در تاریخ 10/11/ 96 پایان یافت و منجر به اخذ گواهی نامه ایزو گردید.

 

استاندارد ایزو 10018 راهنمایی هایی را بر درگیر شدن مردم و بالا بردن مشارکت و شایستگی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان ارائه می کند تا سازمان بهترین نتیجه را در اجرای سیستم مدیریت بگیرد و قصد دارد تا یک ابزار مفید برای رهبران ، مدیران، سرپرستان، نمایندگان مدیریت کیفیت و مدیران منابع انسانی باشد .این استاندارد بین المللی دستورالعملی برای عوامل انسانی که تحت تاثیر نقش مردم و شایستگی و ارزش است ارائه می دهد که به سازمانها برای رسیدن به اهدافشان کمک می کند.

 

بر اساس این گزارش ، فرآيندهايي كه يك سازمان براي پياده سازي و حفظ مشاركت و شايستگي کارکنان در سيستم هاي مديريت كيفيت استفاده می نمايد وقدامات و فعالیت هایی كه به منظور تقويت مشاركت کارکنان در نظر گرفته می شود ازجمله مواردی که اين استاندارد به شرح آن می پردازد.

همچنین ازدیگر مواردی که اين استاندارد به آن می پردازد، اقداماتي كه در مواجهه با الزامات سيستم مديريت كيفيت فردي صورت می گیرد همچون مواردي كه در ISO 9001 مشخص شده است اگر چهISO 10018,2012 را می توان با ساير استانداردهاي سيستم مديريتي نيز استفاده نمود

11

 


٠٧:٣٩ - يکشنبه ١٧ دی ١٣٩٦    /    عدد : ٩٧٨٤٥    /    تعداد نمایش : ٩٤٠


کاربر مهمان
1396/10/17 8:29
0
1
با سلام این موفقیت را حضور سرکار خانم دکتر پورمهدی و همکاران ارجمند اداره کل توسعه و آموزش کارکنان تبریک عرض می نمایم. اقدامات ارزشمند این اداره کل همیشه باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش و لزوم توجه به نقش و اهمیت فعالیت کارکنان در رسیدن به اهداف مخابرات بوده است. ممنون از تلاش مستمر و دیدگاه علمی و ارزشمندتان. صبری
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید