چهارشنبه ٢٧ دی ١٣٩٦ |
.

 


  چاپ        ارسال به دوست

امکان ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی فراهم شد

 

 

 

 

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد امکان ثبت شکایت از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی در سامانه ۱۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی گفت: با توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ مشترکینی که از شماره‌های تلفن ثابت یا سرشماره‌های تبلیغاتی، پیامک ناخواسته دریافت می‌کنند می‌توانند شماره‌ای را که از طریق آن پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌اند به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیامک‌های انبوه از سه طریق شماره‌های تلفن ثابت، تلفن همراه و سرشماره‌های تبلیغاتی ارسال می‌شود، افزود: مشترکین می‌توانند شماره ارسال کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********۰۲۱ و ********۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***۱۰۰۰ و ***۲۰۰۰ و ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

حقی با تاکید بر اینکه پیش از این امکان ثبت شکایت از پیامک‌های ارسالی با شماره‌های تلفن همراه شخصی فراهم شده است، افزود: مشترکینی که از دریافت پیامک انبوه تبلیغاتی از شماره‌های شخصی شکایت دارند می‌توانند شماره تلفنی که پیامک تبلیغاتی از طریق آن ارسال شده است را به صورت *********۰۹ به شماره ۱۹۵ ارسال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: همانند روال گذشته مشترکان برای دریافت نکردن پیامک انبوه ارسالی از سرشماره‌های تبلیغاتی می‌توانند با شماره‌گیری کد#۸۰۰ * نیز دریافت پیامک تبلیغاتی یا ارزش افزوده را غیرفعال کنند.

20

 

 

 

 

 


٠٧:١٨ - شنبه ٢٠ آبان ١٣٩٦    /    عدد : ٩٦٥٩٩    /    تعداد نمایش : ٢١٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




 
 
مطالب مرتبط
 
 
پیوند ها
شعار سال محابرات

سایت شهدا

ارتباط با مدیرعامل

مسولیت اجتماعی

مدیریت دانش

نظرسنجی بیمه دانا
 
   
 
.

عکس روز
تقدیر از سه رییس مرکز به پاس بیشترین دایری تلفن
مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران در جلسه مدیران منطقه تهران از روسای مراکز سلمان فارسی، شهید کلانتری و سعید آباد و خادم آباد شهریار در 24 دی 96 تقدیر و تجلیل کرد و گفت: روسای مراکز از ارکان مهم و تاثیرگذار در مخابرات منطقه تهران هستند.
 ٠٩:٢٧ - دوشنبه ٢٥ دی ١٣٩٦ - نظرات : ١٠متن کامل >>
تشریح طرح اکوکال تلفن ثابت توسط مهندس عرب هاشمی
مخابرات منطقه تهران مکالمه اقتصادی تلفن ثابت را با طرح اکوکال ارائه می دهد.
 ١٤:٢٠ - سه شنبه ١٤ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

پاداش افراد ضریبی از نمره فرد و نمره عملکرد منطقه و نمره عملکرد در سطح کشور است
حسین رحمتی رییس اداره مطالعات و ارزشیابی نیروی انسانی در گفت و گو با پیام تهران آنلاین ، ضمن معرفی واحدهای فعال این اداره گفت :پاداش افراد ضریبی از نمره فرد و نمره عملکرد منطقه و نمره عملکرد در سطح کشور است
 ١٠:٣٨ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ٦متن کامل >>

نگاهی به آخرین اقدامات اداره آموزش و پژوهش
بابایی سرپرست اداره آموزش و پژوهش در گفت و گو با پیام تهران آنلاین آخرین اقدام ها و وظایف محوله صورت گرفته در اداره خود را تشریح کرد.
 ٠٨:٤٦ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

رییس اداره رفاه تشریح کرد: استفاده از اماکن رفاهی، وام و تسهیلات، بیمه و درمان کارکنان مخابرات منطقه تهران
نشریه پیام تهران آنلاین در راستای رسالت مهم خود که همانا ارتباطات درون سازمانی و تعامل بین مدیران و همکاران است و به منظور اطلاع بیشتر همکاران ازخدمات و برنامه های اداره رفاه در سال جاری
 ١١:٢٤ - شنبه ٢٣ دی ١٣٩٦ - نظرات : ١٨متن کامل >>

 
بازديدکنندگان امروز : 6786     |    کل بازديدکنندگان :  81058982    |    بازديدکنندگان آنلاين :  18