دوشنبه ٠١ آبان ١٣٩٦ |

 


  چاپ        ارسال به دوست

راهکار مخابرات برای هزینه‌های ناخواسته قبوض تلفن ثابت

 

 

 

 

 

داوود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراض برخی از مشترکان مبنی بر مازاد هزینه صورت‌حساب تلفن ثابت نسبت به استفاده آنها اظهار کرد: ما دو گروه مشترک اینترنت داریم؛ یک گروه که پول ثابتی می‌پردازند و به صورت نامحدود هر میزان که بخواهند استفاده می‌کنند که در تهران حدود ۵۵۰ هزار مشترک از این دسته هستند. این گروه قاعدتا مشکلی ندارند. دسته دوم کسانی هستند که به صورت حجمی خریداری می‌کنند. حجم استفاده مشترکان روی سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) با پسوردی که به آنها داده می‌شود، قابل دیدن است.

وی ادامه داد: مخابرات با این نوع شکایات برخورد کرده است. اما چند نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ نکته اول بحث نرم‌افزارهایی است که معمولا برروی گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترها هست و بسیاری از افراد آگاه نیستند؛ این نرم‌افزارها دائما به‌روز می‌شود و قطعا مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. بخش دیگر کسانی هستند که از پسوردهای معمولی قابل حدس مثل ۱۲۳۴ استفاده می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود برای اینترنت خود پسوردهای قوی‌تری را انتخاب کنند.

معاون شرکت مخابرات ایران همچنین درباره اعتراض کاربران در حوزه تلفن ثابت بیان کرد: شکایت در حوزه قبوض تلفن ثابت و مکالمه بسیار کم است، اما نکته‌ای که وجود دارد، استفاده برخی از مشترکان از سرویس‌های هوشمند شامل مسابقات و نوارهای ضبط‌شده است. حتی در مواردی ممکن است خود خانواده نداند اما فرزندانشان از این سرویس‌ها استفاده کنند. مشترکان می‌توانند در تهران ۱۸۱۸ و در استان‌های دیگر ۲۰۰۰ را شماره‌گیری کنند و ریز مکالمات خود را به صورت آنلاین بشنوند. به این ترتیب مطلع می‌شوند که هزینه‌های آنها مربوط به چه بخشی بوده است.

زارعیان در ادامه با اشاره به راهکار مخابرات برای مشکل سرویس‌های هوشمند اظهار کرد: مخابرات برای این موضوع هم فکری کرده است، بدین صورت که سیستم سرویس را آنلاین کرده تا از این پس شارژ آنلاین را روی شبکه‌های هوشمند داشته باشیم. هزینه سرویس‌های هوشمند نیز از این پس به صورت آنلاین روی سیستم قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه اگر مشکل از ناحیه مخابرات باشد و مشترکان بخواهند طرح شکایت کنند، مراجعه به کدام بخش صورت می‌گیرد، گفت: مشترکان می‌توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند، یا به بازرسی‌ها مراجعه کرده و یا از طریق پرتال اعتراض کنند. البته در این شرایط مخابرات تقریبا اطمینان دارد که از این سرویس‌های هوشمند استفاده شده است.

20


٠٧:٤٢ - يکشنبه ١٦ مهر ١٣٩٦    /    عدد : ٩٥٧٣٦    /    تعداد نمایش : ٤١٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




 
 
مطالب مرتبط
 
 
پیوند ها
تلکام2017

شعار سال محابرات

توسعه  و تعالی سازمانی

سایت شهدا

ارتباط با مدیرعامل

مسولیت اجتماعی

مدیریت دانش

محرم
 
   
 
.

عکس روز
مهندس عرب هاشمی خبرداد : ارایه به روز چهار سرویس مخابراتی در تهران
مدیرمخابرات منطقه تهران از ارائه به روز چهار سرویس مخابراتی در تهران خبر داد و گفت: سرویس تانوما بسته به مهیا بودن زیرساخت های فیزیکی یک تا 15 روز برای راه اندازی زمان نیاز دارد.
 ١٤:٤٤ - دوشنبه ٢٤ مهر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
دکتر سرائیان اعلام کرد: ارایه سرویس تانوما، وجه تمایز حضور مخابرات ایران در تلکام 96
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مشخصه مورد تمایز گروه مخابرات در تلکام امسال را ورود فناوری دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (تانوما) اعلام کرد و افزود: با ارایه سرویس تانوما، ایران به صورت رسمی وارد عصر گیگا شده است.
 ١٠:٤٤ - دوشنبه ٢٤ مهر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

ضرورت استفاده از بستر فيبر نوري تا منازل در گفت وگوی پیام تهران آنلاین با مهندس علی بیگی
مهندس علی بیگی: تانوما زمينه ساز استفاده از طيف وسيعي از خدمات و سرويسها است که توسط شرکت مخابرات و سایر ارائه کنندگان سرویس قابل واگذاری است
 ٠٨:٤٩ - پنج شنبه ٢٧ مهر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

 ١٤:٥١ - چهارشنبه ٢٦ مهر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خبر داد: تمامی پرتال های مخابرات های استانی تا پایان سال تجمیع می شود
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از تجمیع پرتال مخابرات های استانی تا پایان سال خبر داد و گفت: تمامی پرتال ها در قالب یک سایت به آدرس tci.ir متمرکز خواهد شد.
 ٠٧:٧ - سه شنبه ٢٥ مهر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

 
بازديدکنندگان امروز : 43155     |    کل بازديدکنندگان :  77594546    |    بازديدکنندگان آنلاين :  31