چهارشنبه ٢٢ آذر ١٣٩٦ |
همکاران گرامی با تماس از تلفن ثابت با شماره 72721 و فعال سازی طرح اکوکال، تنها با 2000 تومان در ماه، از تخفیف تا ۵٠٪؜ در تمامی مکالمات بالای 5 دقیقه به مقصد تلفن ثابت و همراه اول برخوردار شوید.

 


  چاپ        ارسال به دوست

راهکار مخابرات برای هزینه‌های ناخواسته قبوض تلفن ثابت

 

 

 

 

 

داوود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراض برخی از مشترکان مبنی بر مازاد هزینه صورت‌حساب تلفن ثابت نسبت به استفاده آنها اظهار کرد: ما دو گروه مشترک اینترنت داریم؛ یک گروه که پول ثابتی می‌پردازند و به صورت نامحدود هر میزان که بخواهند استفاده می‌کنند که در تهران حدود ۵۵۰ هزار مشترک از این دسته هستند. این گروه قاعدتا مشکلی ندارند. دسته دوم کسانی هستند که به صورت حجمی خریداری می‌کنند. حجم استفاده مشترکان روی سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) با پسوردی که به آنها داده می‌شود، قابل دیدن است.

وی ادامه داد: مخابرات با این نوع شکایات برخورد کرده است. اما چند نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ نکته اول بحث نرم‌افزارهایی است که معمولا برروی گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترها هست و بسیاری از افراد آگاه نیستند؛ این نرم‌افزارها دائما به‌روز می‌شود و قطعا مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. بخش دیگر کسانی هستند که از پسوردهای معمولی قابل حدس مثل ۱۲۳۴ استفاده می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود برای اینترنت خود پسوردهای قوی‌تری را انتخاب کنند.

معاون شرکت مخابرات ایران همچنین درباره اعتراض کاربران در حوزه تلفن ثابت بیان کرد: شکایت در حوزه قبوض تلفن ثابت و مکالمه بسیار کم است، اما نکته‌ای که وجود دارد، استفاده برخی از مشترکان از سرویس‌های هوشمند شامل مسابقات و نوارهای ضبط‌شده است. حتی در مواردی ممکن است خود خانواده نداند اما فرزندانشان از این سرویس‌ها استفاده کنند. مشترکان می‌توانند در تهران ۱۸۱۸ و در استان‌های دیگر ۲۰۰۰ را شماره‌گیری کنند و ریز مکالمات خود را به صورت آنلاین بشنوند. به این ترتیب مطلع می‌شوند که هزینه‌های آنها مربوط به چه بخشی بوده است.

زارعیان در ادامه با اشاره به راهکار مخابرات برای مشکل سرویس‌های هوشمند اظهار کرد: مخابرات برای این موضوع هم فکری کرده است، بدین صورت که سیستم سرویس را آنلاین کرده تا از این پس شارژ آنلاین را روی شبکه‌های هوشمند داشته باشیم. هزینه سرویس‌های هوشمند نیز از این پس به صورت آنلاین روی سیستم قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه اگر مشکل از ناحیه مخابرات باشد و مشترکان بخواهند طرح شکایت کنند، مراجعه به کدام بخش صورت می‌گیرد، گفت: مشترکان می‌توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند، یا به بازرسی‌ها مراجعه کرده و یا از طریق پرتال اعتراض کنند. البته در این شرایط مخابرات تقریبا اطمینان دارد که از این سرویس‌های هوشمند استفاده شده است.

20


٠٧:٤٢ - يکشنبه ١٦ مهر ١٣٩٦    /    عدد : ٩٥٧٣٦    /    تعداد نمایش : ٤٧٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




 
 
مطالب مرتبط
 
 
پیوند ها
شعار سال محابرات

سایت شهدا

ارتباط با مدیرعامل

مسولیت اجتماعی

مدیریت دانش

نظرسنجی بیمه دانا
 
   
 
.

عکس روز
548 شماره در یک هفته در مرکز سلمان فارسی دایر شد
مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران در ادامه اجرای طرح دایری 550 هزار شماری تا پایان سال جاری از مهندس رزّاقی و همکارانش که موفق به دایری 548 شماره درهفته سی و هفتم شدند در نشست هفتگی مدیران یکشنبه 19 آذرماه 96 تشکر و قدردانی کرد.
 ١١:٥١ - يکشنبه ١٩ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٢متن کامل >>
تشریح طرح اکوکال تلفن ثابت توسط مهندس عرب هاشمی
مخابرات منطقه تهران مکالمه اقتصادی تلفن ثابت را با طرح اکوکال ارائه می دهد.
 ١٤:٢٠ - سه شنبه ١٤ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

نشست ستاد اقامه نماز مخابرات منطقه تهران برگزار شد
نشست ستاد اقامه نماز مخابرات منطقه تهران در ساختمان مدیریت مخابرات منطقه تهران (شهید نجات الهی) یکشنبه 19 آذر ماه 96 برگزار شد.
 ٠٩:٤ - دوشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ١متن کامل >>

برگزاری شانزدهمین جلسه کمیته جامع تخصصی نظام پیشنهاد ها
شانزدهمین جلسه کمیته جامع تخصصی نظام پیشنهادها در تاریخ 13‏‏‏آذر 96تشکیل و پیشنهادهای زیر مورد تأیید قرار گرفت .
 ١١:١٤ - دوشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

اعطای جایزه ملی روابط عمومی باحضور مهندس جهانگرد به روابط عمومی مخابرات تهران
تندیس خلاقیت در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تعلق گرفت
 ٠٨:٥ - يکشنبه ١٩ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٣متن کامل >>

 
بازديدکنندگان امروز : 3773     |    کل بازديدکنندگان :  79396806    |    بازديدکنندگان آنلاين :  24