چاپ        ارسال به دوست

درخشش روابط عمومی مخابرات تهران در جشنواره سراسری برترین های مخابرات ایران

دفتر روابط عومی شرکت مخابرات استان تهران  درسومین جشنواره روابط عمومی های برتر مخابرات ایران در چند بخش رقابتی حایز رتبه برتر شد.


به گزارش پیام تهران آنلاین در مراسم اختتامیه سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران که  باحضور مهندس دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران،مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، دکتر زارعیان مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل شرکت مخابرات ایران و مدیران وکارشناسان روابط عومی  که سه شنبه 26 خرداد ماه سال جاری  در محل همایش های سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران برگزارشد، پس ازسخنرانی مهندس دهناد، دکتر زارعیان ، مطهری نژاد ، دکتر نمک دوست و ارایه گزارش توسط محمد خجسته نیا دبیر سومین جشنواره ، اهدای جوایز رتبه های برتر آغازشد. 

دراین جشنواره رقابتی هیئت داوران پس ازبررسی آثار و مستندات ارسالی، شرکت مخابرات استان تهران را دربخش های مدیر عامل ارتباط گستر  ،ارتباطات درون سازمانی ،روابط عمومی الکترونیک و  کارشناس برتر، حائز رتبه اول  دانست.

شایان ذکر است نسیمه پور اکبری همکار دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران به عنوان کارشناس برتر روابط عومی معرفی شد.

این جشنواره با حضور مهندس دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران ، مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ، مهندس قبادیان  مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه ، استاد مطهری نژاد پیشکسوت برجسته روابط عمومی، دکتر زارعیان مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در مجموعه مخابرات ایران در کنار برپایی  دو کارگاه آموزشی برگزارشد.

 هر روز ضرورت پرداختن به روابط عمومی جدی تر می شود


مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هرچه زمان می گذرد ، نه تنها مباحث روابط عمومی کهنه نمی شود بلکه تازه تر می شود . از این رو هر روز ضرورت پرداختن به روابط عمومی جدی تر می شود.

 دکتر زارعیان که در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران سخن می گفت ، اظهار داشت : نقش روابط عمومی ها در موفقیت یک سازمان از منظر ارتباط موثر و اطلاع رسانی دقیق و بجا ، بسیار با اهمیت است . یکی از سازمان های بزرگی که جایگاه روابط عمومی در آن بسیارحساس می باشد ؛ مجموعه شرکت مخابرات ایران است .

وی به چالش های پیش روی روابط عمومی ها در حوزه داخلی سازمان اشاره کرد و گفت : بحران های اطلاع رسانی ، مشروعیت ، توزیع ، تعصب ، همدلی وهمزبانی از جمله این چالش هاست که با تحلیل آنها باید به دنبال راهکار موثر در جهت رفع آنها باشیم .

 


 

 

 مهندس صیدی مدیرعامل برتر در بخش مدیر ارتباط گستر

 

 

حجت اله فرزین مدیرکل دفتر روابط عمومی و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش ارتباطات درون سازمانی

 

حسنعلی ذوالفقاری معاون دفتر روابط عمومی و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش روابط عمومی الکترونیک

نسیمه پور اکبری و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش کارشناس برتر

عکس: حمید آهنی

 

 

 

 

14


٠٩:٥٨ - سه شنبه ٢٦ خرداد ١٣٩٤    /    عدد : ٧٣٣١٧    /    تعداد نمایش : ٦٨٣٥


کاربر مهمان
1394/04/21 20:14
3
1
سلام تبریک و خسته نباشی به کلیه همکاران محترم دفتر روابط عمومی و تبریک ویژه به جناب اقای فرزین خداقوت خسته نباشید/نجاتی همکار روابط عمومی لرستان
کاربر مهمان
1394/04/14 15:12
2
1
به همکاران محترم روابط عمومی تبریک می گویم و آرزوی موفقیت روز افزون برای همه شما عزیزان را دارم. صدف رسولی
کاربر مهمان
1394/04/02 9:44
3
1
ای کاش امکان داشت بعد از این همه سال ردیف کارشناس روابط عمومی های مناطق با یک درجه بالاتر به کارشناس مسئولی ارتقاع پیدا میکرد تا زحمت این ها هم از بین نمی رفت ؟
کاربر مهمان
1394/03/31 15:16
3
1
به جناب آقای فرزین و همکاران محترم دفتر روابط عمومی تبریک می گویم /ح
کاربر مهمان
1394/03/31 8:16
3
1
سلام تبریک و خسته نباشی به کلیه همکاران خدوم دفتر روابط عمومی با مدیریت مردمی جناب اقای فرزین وچهره دوست داشتنی جناب اقای ذوالفقاری
کاربر مهمان
1394/03/26 13:45
9
2
به جناب آقای فرزین و همکاران محترم دفتر روابط عمومی تبریک می گویم
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید