دوشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٦ |
در بهار آزادی / جای شهدا خالی / فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و طلوع خورشید استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بر همگان مبارک باد.
 


جستاری در عوامل موثر بر بهره وری شرکت مخابرات ایران
زیبنب حسینی _سرعت رشد صنایع و توسعه آن در دهه های اخیر حاکی از آن است که کشورمان در حال گذر از یک اقتصاد نیمه صنعتی به صنعتی است. توجه به تولید و بهره ور بودن آن می تواند ضمن سرعت بخشیدن به رشد و
 چهارشنبه ٤ بهمن ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
عوامل موثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان (مطالعه موردی مخابرات پاکستان )
صنعت مخابرات نقش مهمی در پی ریزی اقتصاد یک کشور بازی می کند، هدف از این تحقیق ، دریافت یک دید واضح تر از سطح رضایتمندی کارکنان در شرکت های مخابراتی مختلف است.
 دوشنبه ٢ بهمن ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
چگونه خرید می تواند سود یک شرکت را افزایش دهد ؟
برای یک شرکت معمولی ،واحد خرید مسئول است برای به مصرف رساندن نیمی از هر دلاری که شرکت بعنوان درآمد از فروش ها و دیگر منابع دریافت می کند .
 دوشنبه ٢ بهمن ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
ضرورت و اهميت پژوهش و جایگاه آن در جامعه
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به منظور گسترش فرهنگ «پژوهش» درجامعه و ارج نهادن به مقام شامخ «پژوهشگران»، ‪۲۵‬ آذر از سوی «شورای فرهنگ عمومی» کشور به نام «روز پژوهش» نامگذاری شد. وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» نیز از سال ‪ ۱۳۷۹‬چهارمین هفته آخر آذر ماه را به نام هفته پژوهش نامگذاری کرد.
 يکشنبه ٢٦ آذر ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
عادات صبحگاهی برای بهره وری بیشتر
6 عادت صبحگاهی که اگر آنها را به درستی فرابگیرید شمارا بهره ور تر میکند
 يکشنبه ٧ آبان ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
افزایش هوش هیجانی در محل کار
هوش هیجانی چیست؟ و چرا اینقدر مهم است؟ به‌طور خلاصه، هوش هیجانی یا EQ قابلیت درک، کنترل و ارزیابی احساسات است. همان‌‌قدر که IQ جزئی قابل اندازه‌گیری از وجود ماست، EQ نیز هست.
 سه شنبه ٢١ شهريور ١٣٩٦ - نظرات : ١متن کامل >>
روانشناسی در بازاریابی برای بهبود کسب و کار
اگر به دنبال بهبود کسب و کار خود هستید برای خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان بگذارید
 چهارشنبه ١٥ شهريور ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
ویژگی مدیران عالی
یکی از موارد بنیادی که به دانشجویان دکتری آموزش می دهیم، این است که یک مدیر خوب باید دخالت و نفوذ مؤسسات بزرگ تر را کم کند تا کارمندها بتوانند کار خودشان را انجام بدهند.
 يکشنبه ١٢ شهريور ١٣٩٦ - نظرات : ٣متن کامل >>
هفت راه برای محبوبیت درونی بیشتر در محیط کار
اگر هر روز با همکاران‌تان تعامل داشته باشید متوجه خواهید شد که افراد هنگام نیازتان تمایل بیشتری برای کمک به شما خواهند داشت.
 دوشنبه ٢٣ مرداد ١٣٩٦ - نظرات : ٢متن کامل >>
ساختار مشتری گرا در مخابرات ایران حاکم شده است ؛ صدای مشتری را با یک‌زبان پاسخ دهیم
دردنیای رقابتی امروز، شرکت‌های کوچک رقبای سرسخت شرکت‌های بزرگ هستند. در چنین شرایطی و با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران در چشم‌اندازی پنج‌ساله می‌خواهد به یک شرکت تمام آی‌تی و شبکه ای تمام آی‌پی و پیشرو
 سه شنبه ٢٧ تير ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>





 
بازديدکنندگان امروز : 512     |    کل بازديدکنندگان :  82946848    |    بازديدکنندگان آنلاين :  23