پنج شنبه ٠٣ فروردين ١٣٩٦ |
 


ذهنیت فلسفی مفهومی غریب در بین مدیران
آنچه امروز در علم مدیریت مقبول افتاده، اعتقاد بر این است که انگیزه‌های کارکنان پایه‌های کارآیی و اثربخشی سازمان را تشکیل می‌دهند و مدیرانی که به موفقیت و اعتلای سازمان خود علاقه‌مند هستند، برای شناخت عواملی که بیشترین انگیزه را در کارکنان ایجاد می‌کنند در تلاشند.
 يکشنبه ٨ اسفند ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
شکنندگی مدیریت عقلایی بدون خلاقیت
سازمان‌ها برای‏ ادامه حیات نیازمند اندیشه‌های نو و خلاقانه هستند. خلاقیت با‏ نوآوری به شکل عجیبی با هم ادغام شده‌اند و به سختی می‌توان تعریف جداگانه‌ای از آنها ارائه کرد. اگر خلاقیت را ظهور یک فکر و اندیشه‏ نو‏ بنامیم‏‏‏
 سه شنبه ٣ اسفند ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
هم‌اندیشی روش واقعی ارتقای عملکرد کارکنان
تصور کنید این مهارت را داشتید که در هر مکالمه‌ای با همکاران، مشتریان یا زیردستان می‌توانستید احساسات و افکار آنها را بخوانید و حتی تجربه کنید؛ مثل بعضی از فیلم‌ها. حال اگر بگوییم هر کسی می‌تواند این توانایی عجیب را داشته باشد و از قدرت خود برای داشتن
 دوشنبه ٢ اسفند ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
کسب و کار وجایگاه فرهنگ کار در اسلام
سید محمد محسنی ارمکی _برای پیشرفت فرد و جامعه و رشد سطح زندگی احتیاج به الگویی مناسب و تعریف علمی از کار داریم که در این مقاله سعی شده به بخشی از آن پرداخته شود
 شنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
انگیزه و کارکنان سازمان
چرا برخی سخت کوش و فعالند، برخی بی تفاوت و برخی تن به کار نمی دهند و از زیر کار شانه خالی می کنند؟ب
 سه شنبه ١٢ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٣متن کامل >>
سه روش برای حل مشکلاتی که مانع پیشرفت تیم می‌شوند
تامپسون و تانیا منون از دانشگاه ایالتی اوهایو، در تحقیقات خود بین دو نوع هزینه تمایز قائل شدند: «هزینه‌های نوع 1» كه هزینه به معنای عمومی آن است، یعنی هزینه‌های برجسته که در صورت‌های مالی پدیدار می‌شوند. در مقابل
 يکشنبه ١٠ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
این دوربین از سرعت نور عکس گرفت
برای نخستین مرتبه محققان دوربینی ساخته اند که می تواند انتشار نور را تصویربرداری کند.
 سه شنبه ٥ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
سرانجام ناکارآمدی در مدیریت بحران
بحران یک پدیده اجتناب‌ناپذیر در دنیای سازمان‌ها و زندگی ما انسان‌ها است و همواره مدیران مترصد وقوع بحران هستند. شاید یکی از شایستگی‌های کلیدی مدیران مدیریت بحران باشد، چراکه در صورت عدم مدیریت کارآمد بحران، معمولا نقطه شروع بحران مدیریت
 سه شنبه ٥ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
۲ اشتباه اصلی در نام گذاری برند
یکی از مراحل برندینگ نام گذاری برند است. نامی که برای برند انتخاب می شود در واقع بخشی از برند است که می تواند...
 يکشنبه ٣ بهمن ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>
نقش تبلیغات و روابط عمومی در بازاریابی
ابوالفضل روغنی گلپایگانی _تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می‌تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست‌ها و استراتژی‌های بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت ایفا کند.
 يکشنبه ٢٦ دی ١٣٩٥ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>





 
بازديدکنندگان امروز : 6480     |    کل بازديدکنندگان :  70972367    |    بازديدکنندگان آنلاين :  17