چاپ        ارسال به دوست

نشست بررسی سامانه 2021 با حضور کارشناسان مخابرات ایران و منطقه تهران برگزار شد

 

 

امیرحسین جلالت_نشست بررسی سامانه ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی و سامانه جامع شکایات با حضور کارشناسان بازرسی شرکت مخابرات ایران و دفتر بازرسی و دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران دوشنبه در اتاق کنفرانس ساختمان شهید عرفانیان مقدم ( هفت تیر) برگزار شد.


به گزارش پیام تهران آنلاین، در این نشست ذوالفقاری مدیرکل دفتر روابط عمومی درخصوص ویژگی های نوین سامانه جدید 2021 و سامانه جامع شکایات و چگونگی فرآیند تغییر و تحول از سامانه قدیم به سامانه نوین توضیحاتی را بیان کرد

گفتنی است کارشناسان حاضر در این نشست در ارتباط با نقاط ضعف و قوت سامانه جدید 2021 و سامانه جامع شکایات در راستای پیاده سازی اهداف ره نگاشت در زمینه تسهیل ارتباط مشتریان با این سامانه، افزایش دقت و سرعت دریافت و رسیدگی به شکایات، انتقاد ها و پیشنهاد ها، رفع نواقص سامانه قبلی، افزایش امکانات و توانمندی های سامانه نوین با توجه به نیاز ها و خواسته های مشتریان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

عکس_ غلامرضا خلیفه

14

 


٠٨:٣٤ - سه شنبه ١٧ بهمن ١٣٩٦    /    عدد : ٩٨٣٤٢    /    تعداد نمایش : ٧٠١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید