چاپ        ارسال به دوست

بازدیدهای اداره کل روابط عمومی از مراکز مخابراتی تهران آغاز شد

 

بمنظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات و استفاده بهینه از ظرفیت های تبلیغی مراکز مخابرات تهران، اداره کل روابط عمومی بازدیدهای ادواری از مراکز مخابرات را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پیام تهران آنلاین، قربانعلی قمی سرپرست اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران ضمن بیان این مطلب افزود: همه روزه کارشناسان حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی در قالب برنامه ای مدون، بازدیدهای ادواری در مراکز مخابراتی را به انجام می رسانند تا پس از تهیه گزارش مکتوب و مصور فضای موجود در مراکز مخابراتی، در تصمیم گیری ها و سیاست گزاری های حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد.
قمی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت تبلیغات مراکز با هدف اطلاع رسانی موثر و معرفی هرچه بهتر سرویس ها و خدمات جدید، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، همراهی و تشریک مساعی روسای مراکز و بویژه مسئولان امور مشتریان را در تحقق اهداف برنامه های در نظر گرفته شده موثر قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: اداره کل روابط عمومی در نظر دارد در قالب جلسات و سلسله نشت های منظم، شاخص ها و ملاک های مورد نظر برای انتخاب و معرفی مراکز برتر در حوزه ساماندهی و بروز رسانی تبلیغات محیطی را تهیه کند.

 

 


٠٨:٥٤ - سه شنبه ٣٠ مهر ١٣٩٨    /    عدد : ١٠٥٤٨٠    /    تعداد نمایش : ٦٤١


کاربر مهمان
1398/08/01 22:39
1
0
ماشاالله! این مسئول وکارشناس واحدارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران وحومه2021 عجب نظر بلنده . خدا حفظش کنه!
کاربر مهمان
1398/08/01 12:11
2
0
اکثر مردم در دنیای امروزی هر روز در معرض تبلیغات رسانه‌ای و محیطی فراوانی قرار دارند، جهان امروز و محیطی که در آن زندگی می‌کنیم به دلایل اجتماعی و اقتصادی مکانی است برای رد و بدل شدن متوالی پیام‌های تبلیغاتی به مخاطب، طوری که هر شهروند روزانه با بیش از ۱۵۰۰ تبلیغ مواجه است. تعریف تبلیغات: تبلیغ ریشه در زندگی انسان ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده ای با انجام امری سعی می کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش های گوناگونی انجام می شود.یکی از مهمترین دلایل جهت تبلیغ محصولات تنوع و وسعت انتخاب ها در کالاها و خدمات می باشد که باعث گستردگی حوزه انتخاب خریداران شده است. برای حل مشکل انتخاب در تصمیم گیری و راهنمایی خریداران و تسهیل و تسریع انتخاب، تبلیغات صورت می گیرد. راه رسیدن به موفقیت در هر حرفه ای نحوه تبلیغات و ایجاد رابطه با مشتریان است. بدون تردید حضور در بازار های رقابتی جز با شناخت رقبا و مشتریان و برنامه ریزی صحیح برای حفظ و توسعه ممکن نخواهد بود. اگر برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات کسب و کار خود نداشته باشید ممکن است تا ۹۰٪ از بودجه تبلیغاتی خود را به هدر بدهید. در واقع بهتر است بدانید که برنامه ریزی کلید موفقیت یک برنامه تبلیغاتی است. تبلیغات می تواند عامل بالقوه ای برای شکل دادن به هویت یک سازمان باشد. هویت یک سازمان جدای از اهداف عملیاتی آن ، تصویری از سابقه ، خط مشی عمومی و چشم انداز آن سازمان است که در افکار عمومی نقش می بندد. هر چه ابعاد یک سازمان یا شرکت بزرگتر باشد ، تأثیر پذیری آن از این تصویر عمیقتر خواهد بود. لذا یکی از مهمترین وظایف برنامه های تبلیغاتی ایجاد همین تصویر مطابق با سیاستهای توسعه می باشد. استراتژی توسعه بازار: فرآیند جهانی شدن و سرعت پیشرفت های فنی باعث دگرگونی سریع بازارها شده است . موفقیت در بازارهای پرچالش آینده، مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایت های نامعقول فعالیت داشته باشند. اقتصادهای ملی بواسطه دو عامل اصلی جهانی شدن و تحول تکنولوژیک، دستخوش تغییرات سریعی هستند و بنگاههای اقتصادی و تولیدی نیز شدیدا در معرض این تحولات قرار دارند. این فضای رقابتی بوجود آمده باعث می گردد تا موفقیت در بازار نصیب شرکت هایی شود که خود را با عوامل محیطی تطبیق دهند. به عبارت دیگرشرکت ها محصولی را ارائه کنند که مردم حاضر به خرید آن هستند مردم نیز کالایی را خریداری می کنند که تبلیغات محصول را مشاهده کرده باشند. با مشاوره و برنامه ریزی در تبلیغات کوتاهترین راه را انتخاب کنیم استراتژی رقابتی برای عملکرد برتر و پایدار شرکت الزام است ولی کافی نیست و شرکت ها باید به مسائلی فراتر از رقابت بپردازند؛ مسائلی که برای آنها رشد و سوددهی بیشتر و بقا را به ارمغان بیاورد. در گام نخست باید نقاط قوت و یا ضعف محصول و یا خدمت خود را بشناسید همچنین سعی شود که رقبای را بیشتر بشناسید و ببینیم آنها در تبلیغات خود چه می کنند و از چه رسانه هایی استفاده می کنند.آگهی تبلیغاتی می بایست انگیزه ای در مخاطب برای خرید ایجاد کند. این انگیزه که در مشتری ایجاد می شود باعث می شود که محصول بفروش برسد. برای موفقیت در دنیای تجاری امروز باید هدف را بطور دقیق مشخص کرد همچنین باید معلوم کرد مصرف کنندگان محصول چه کسانی و در چه سن و سالی و با چه جنسیتی هستند. اینکه بدانید شما برای افزایش آگهی و بالا بردن شناختن مردم از کسب و کار (تقویت برند و یا افزایش آگاهی مخاطب از برند) تبلیغ می کنید و یا به افزایش فروش مقطعی فکر می کنید در برنامه ریزی تبلیغات شما به شدت تاثیر خواهد گذاشت. یک شرکت یا سازمان برای آنکه بتواند عملکرد خود را تضمین کند نیاز به ثبات نسبی با شیب منطقی رو به بالا برای بازار خود می باشد. آنچه امروز به جنگ تبلیغاتی موسوم شده است ، تلاش این شرکتها برای حذف و گسترش سهم خود از بازار است تبلیغات می تواند به عنوان موثرترین عامل در حفظ و گسترش بازار فروش به شمار رود. مشاوره و برنامه ریزی در بازاریابی: با مشاوره و برنامه ریزی در تبلیغات کوتاهترین راه را انتخاب کنیم مشاور بازاریابی یک فرد متخصص و با تجربه در زمینه بازاریابی است که از بیرون از شرکت نظرات حرفه ای خود را در اختیار صاحبان و مدیران شرکت قرار می دهد. امروزه بازار تا حد زیادی تبدیل به یک بازار رقابتی شده است و در این میدان تقریباً هیچ بازیگری تنها و بدون رقیب نیست . در این فضا ،‌توجه جدی به بازاریابی برای تمام شرکتها یک امر ضروریست و کسانیکه در این مورد غفلت کنند بسرعت میدان را به نفع رقبا از دست خواهند داد. از آنجایی که بازاریابی مانند بسیاری از دانش های دیگر امروز امری تخصصی شده است اتکای مدیران شرکت ها به روش های سنتی گذشته و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید به ملاحظه عوض شدن شرایط رقابت ،‌از شیوه های جدید بازاریابی استفاده نمود . از آنجایی که امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد . برخی ، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی شرکت و استفاده از نظرات آنها می دانند . برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند . عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی به معنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های بازاریابی است. در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را به معنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی خیلی برتر و بالاتر از این موارد است. مشاوران با سنجش موقعیت و برنامه ریزی دقیق می توانند نقش موثری در تبلیغات برای فروش محصولات داشته باشند. به عنوان مثال بعضی از شرکت ها از آنجا که تولید و یا انبارکردن محصولاتشان در دوره ای سود آور و در دوره ای مقرون به صرفه نیست یا به علت فصلی بودن ماهیت بعضی محصولات ناچارند فروش را به صورت فصلی برنامه ریزی کنند و از آورده این دوره فروش فصل رکود بعدی را سپری کنند این مسئله یک نوع برنامه ریزی تبلیغاتی را می طلبد که مستلزم وجود یک برنامه ریز و مشاور کار بلد برای حجم عظیمی از تبلیغات در دوره ای کوتاه است. نقش تبلیغات در بازاریابی: با مشاوره و برنامه ریزی در تبلیغات کوتاهترین راه را انتخاب کنیم یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنها است. بطور ساده تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه قابل قبول دست یابیم. برنامه تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یک رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه می‌کند. برنامه تبلیغاتی یک شرکت نشات گرفته از برنامه کلی شرکت و برنامه بازاریابی آن خواهد بود.آنچه مسلم است تبلیغات عامل موثری است که می تواند محیط پیرامون ما رابه سویی با اهداف ما تشویق کند . مدیران آگاه این ابزار را هوشمندانه برای ایجاد همسویی در درون و برون سازمان خود بدست می گیرند و از آن بهره های سرشار می برند تبلیغات از هر سلاحی مؤثر تر است. مشاورین تبلیغاتی باید به نکات زیرتوجه داشته باشند. برنامه ریزی تبلیغات: نیز مانند سایر ارکان مدیریت کلان و استراتژیک نیازمند رعایت اصول و قواعد بازی است تا بتوان اهداف تعیین شده را به واقعیت تبدیل کرد. تفاوت عمده برنامه ریزی تبلیغاتی با سایر الگوهای برنامه ریزی در مدیریت اهداف اصلی برنامه های تبلیغاتی درحوزه های خارج از تبلیغات تعریف می شود. به عبارت دیگر اهداف تبلیغاتی اکتسابی هستند نه ایجاد شدنی. شناخت رقبــا با تحقیقات در بازار: تحقیقات بازار شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد. تحقیقات کمی و کیفی به‌صورت گسترده در سراسر کشور و ارائه گزارش‌های تفضیلی و تحلیلی در کنار تجربه، شم و دانش مدیران، راهنمای مشاوران در اخذ تصمیم‌های درست به شمار می‌آید. بودجه تبلیغاتی: بی شک برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی نیاز به بودجه است اما نه لزوماً یک بودجه گزاف.با استفاده از خلاقیت می توان تبلیغاتی را برنامه ریزی کرد که بسیار از کسب و کارهای بزرگ را پشت سر گذاشت. اما به یاد داشته باشید که برای شروع یک برنامه تبلیغاتی مدون و یکپارچه نیاز به بودجه است و قبل از هر کاری می بایست منابع مالی لازم برای اجرای برنامه تبلیغاتی پیش بینی کرد. بودجه تبلیغات، تمامی فعالیت های تبلیغاتی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد تا آنجا که در مقیاس وسیعتر می‌توان گفت بودجه بر فعالیتهای ارتباطی بازاریابی نیز تاثیرات بسزایی دارد. روش های مختلفی برای تعیین بودجه تبلیغاتی وجود دارد تبلیغات همیشه اعتبار به همراه آورده شرکتی که تبلیغات مستمر دارد و بودجه تبلیغاتی را برای تبلیغ کالا هزینه می کند به صورت مستتر این پیام را منتقل می کند که ” من پویا هستم . من در حال رشد و توسعه هستم. من موفق هستم و سود سرشاری بدست می آورم” این پیام را علاوه بر مخاطبین بازار فروش ، مخاطبین بازار سرمایه نیز جذب میکنند. به معنی دیگر شرکتی که تبلیغات مستمر دارد به راحتی می تواند اعتماد سرمایه گزاران و مردم را بدست آورد. انواع تبلیغات: تبلیغات محیطی، تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات پست مستقیم، تبلیغات مجلات، تبلیغات روزنامه ای، تبلیغات رادیویی و تلوزیونی و تبلیغات پیامکی. تبلیغات محیطی:عبارت است از ارائه و نمایش و ابلاغ هر نوع پیام با استفاده از ابزار های گوناگون بصری) رسانه های تبلیغات محیطی ( با اهداف بازرگانی، فرهنگی و اجتماعی که توسط پیام دهنده در فضاهای عمومی شهر در معرض دید مخاطبان و گیرندگان پیام قرار می گیرد.تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه ی نهایی خرید مشتری اطلاق می گردد.دیوار نوشته ها، بیلبورد ها، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاه های اتوبوس، پل های عابر و مکان های عمومی مانند هتل ها، پارک ها، شهر ها و …مکان های خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثر گذار ترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار می روند و یک شیوه ی مناسب برای بخاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولید کنندگان جهت معرفی محصولشان است. انواع تبلیغات محیطی: بیلبورد ها، تلوزیون های تبلیغاتی ثابت و سیار، بنر ها، تابلو های پرتابل،تابلو های تک پایه، لامپ های ال ای دی و نئون، تابلو های سردر فروشگاه ها، دیوار نوشته ها، سایه بان جلوی درب فروشگاه ها، حروف درج شده روی پنجره ی فروشگاه ها و ویترین مغازه ها بیاورد یا آگهی نما بهترین ابزار عالی جهت معرفی محصول و خدماتی شما می باشد. بیلبورد به تابلو های بزرگی گفته می شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرصه کنندگان کالا می گذارد و امروزه بیشتر به معنای تابلو های بسیار بزرگ و نور پردازی شده است که بر پایه های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند. مزایای تبلیغات محیطی: تضمین دیده شدن:از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکانهای عمومی و در معرض دید قرار دارند، بنابراین توسط افراد زیادی دیده می شوند. بیننده حق انتخابی ندارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. در بسیاری از روش های تبلیغات، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلوزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی، می تواند کانال را عوض کند ولی در تبلیغات محیطی، احتمال دیده شدن بسیار زیاد است. امکان دیده شدن به صورت مکرر: تبلیغات محیطی معمولاً مدت زیادی در معرض دید هستند. برخلاف تبلیغات در تلوزیون یا مجلات، افرادی که از مکان‌های خاص به طور روزانه عبور می‌کنند، بارها تبلیغات شما را خواهند دید و احتمال خرید آنان افزایش خواهد یافت. بسیاری از خریداران، زمانی خرید می‌کنند که تبلیغی را بارها دیده باشند.شاید بار ها در طول روز در مکان های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده می کنید که ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب نماید و یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت خاصی بوده و حتی شما را مجذوب نکند که متن آن ها را بخوانید.پیروز شدن در عرصه رقابت برای فروش خدمات و کالاهایی که شرکت های مختلف ارائه می دهند می تواند باعث کسب محبوبیت بیشتر آن ها در بازار های مختلف شده و در نهایت سود بیشتری را نیز به آن ها برساند. هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات این شرکت ها به آنها ارائه دهد. در واقع استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته است و در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد. هر کسی که بتواند شناخت بهتری از انواع تبلیغات محیطی و همچنین خلاقیت بیشتری در اجرا و ارائه ی این تبلیغات به مشتریان داشته باشد می تواند گام محکم تری در زمینه ی محبوبیت کالاهای خود در میان مشتریان و بازار هدف خود بردارد. تعاریف مختلف تبلیغات محیطی: در اصطلاح تبلیغات محیطی به هر گونه تبلیغ گفته می شود که خارج از نقطه نهایی خرید مشتری یعنی همان POP انجام می شود. در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولاً نقاط کوری وجود دارند که می توان از آنها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد که با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولاً شرکت ها و سازمان های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.در بسیاری از متون به این نوع تبلیغات خارج از خانه نیز می گویند. عبارت تبلیغات خارج از خانه در واقع به وسایل و روش هایی اطلاق می شود که در محیط خارج از خانه (محیط اصلی و هدف برای فروش و ارائه ی خدمات و محصولات) مورد استفاده قرار می گیرند. البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه ی بسیار طولانی و قدیمی دارد و در واقع منشاء آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می دانند. اهداف اصلی تبلیغات محیطی چیست؟ در بالا اشاره کردیم که هدف این نوع از تبلیغات مانند دیگر روش های بازاریابی، شناسایی این محصول به مشتریان می باشد. اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است. همین موضوع می تواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیطی به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد می تواند در کم ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در بیاورد. یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و این جاست که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده نمود تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد. روش های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول خود را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه می باشد، معرفی می کنند. ابزار مختلف برای استفاده از تبلیغات محیطی: همواره برای استفاده از هر نوع تبلیغات روش های مخصوص و خاصی وجود دارد که با توجه به نوع تبلیغات و همچنین مکان مورد استفاده می توان از هر کدام از روش های موجود استفاده نمود. در نقاط مختلف جهان برای تبلیغات محیطی معمولاً از چهار روش و ابزار مختلف مانند بیلبورد، مبلمان شهری، وسایل حمل و نقل، سایر رسانه های محیطی استفاده می شود. بیلبورد:شاید بهترین و موثر ترین روش برای تبلیغات محیطی از نظر دید استفاده از بیلبورد باشد.بیلبورد های تبلیغاتی در صورتی که دارای طرح های خلاقانه باشند و در ایجاد آن ها تفکر و ایده های مناسبی استفاده شود می توانند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشند.مشتریان با دیدن طرح های مختلف روی بیلبورد وادار به تفکر شده و در جست و جوی خرید محصولات و خدماتی که بر روی آن نقش بسته است می روند.البته مکان استفاده از بیلبورد نیز می تواند نقش اساسی در روند تاثیر گذاری این روش داشته باشد. در واقع بیلبورد تبلیغاتی که در مکان مناسب احداث شده باشد و نقش های روی آن کاملاً خلاقانه و همراه با ایده های نو باشند می تواند به راحتی در سریع ترین زمان ممکن مشتری را وادار به خرید کند.وسایل حمل و نقل عمومی و یا شخصی مثل بدنه ی اتوبوس ها، خودرو های پخش، قطار های مترو و... و همچنین رسانه های محیطی مانند استند تبلیغاتی، استرابورد (استند ایستاده تبلیغاتی) حروف نگاری روی پنجره ی فروشگاه ها، دیوارنگاری، لامپ ال ای دی، ویترین و .. از دیگر روش های استفاده از تبلیغات محیطی هستند. مزایا و معایب استفاده از انواع روش های تبلیغات محیطی: استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات محیطی می تواند مزایا و معایب مختلف نیز به همراه داشته باشد.از مهم ترین مزایای این روش از تبلیغات: می توان به معرفی کالا و خدمات و همچنین افزایش فروش اشاره نمود. به طور طبیعی وقتی که شما بتوانید محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهید و مشتری را برای خرید آن ها ترغیب کنید، فروش و در صد سود شما نیز بالاتر می رود.از دیگر مزایای تبلیغات محیطی می توان به استفاده برای هدف گیری مشتری در مراکز تصمیم گیری، آگاهی رسانی نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار، معرفی بهتر و بیشتر یک برند به مشتریان و ... اشاره نمود. البته تمامی این مزایای تبلیغات محیطی در صورتی می تواند اجرایی شود که از اصول و قواعد مناسب برای یک تبلیغ محیطی پیروی شود. در کنار این مزایا، استفاده از این روش برای تبلیغات کالا و خدمات، معایبی نیز به دنبال دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود: بالا بودن هزینه ها در بسیاری از موارد اخذ مجوز های لازم برای تبلیغات و ارائه ی آگهی در سطح شهر که معمولاً با دردسر های زیادی نیز همراه است. قدرت بالای رسانه های محیطی که ضمن محبوب ساختن یک برند، می تواند حالت عکس نیز داشته باشد و در صورت عدم استفاده از اصول تبلیغات به صورت صحیح، کاهش محبوبیت برند را به دنبال داشته باشد. در تبلیغات محیطی مانند تبلیغات اینترنتی نمی توان درصد بازدید را مورد سنجش قرار داد./مسئول وکارشناسان واحدارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران وحومه2021
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید