چاپ        ارسال به دوست

تقدیر مهندس ملک جعفریان از تداوم روند روبه رشد اداره کل مخابرات منطقه 3

جلسه پایش اداره کل منطقه سه با حضور مهندس ملک جعفریان  معاونین و مدیران منطقه تهران و مهندس سیفی نیا مدیرمنطقه سه ومعاونین  این منطقه ،دوشنبه 29 مهرماه  نودوهشت در سالن کنفرانس اداره کل مخابرات منطقه 3 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منطقه سه، مدیر مخابرات منطقه  تهران  در ابتدای جلسه ضمن اظهار خرسندی از کسب رتبه اول منطقه 3  در بین مناطق دیگر تهران  از تیم مدیریتی این منطقه و معاونین با انگیزه آن تشکر کرد و خواستار تداوم روند رو به رشد این منطقه شد.

در این جلسه بندهای مختلف صورت جلسه قبلی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و مهندس ملک جعفریان به ارائه راه کارهای مختلف در مورد آن و همینطور پاسخگویی  به سوالات روسای مراکز و مدیران ومعاونین پرداخت .

وی با اشاره به مجهز شدن تمامی مراکز منطقه 3 به دستگاه neolim  و توضیحات مهندس تاج مهری معاون فنی منطقه از کارائی بالای این دستگاه که به صورت آماری و به سرعت اطلاعات مورد نظر را در اختیار مامور خرابی مخابرات قرار می دهد استفاده  بهینه تمام مراکز از این دستگاه را خواستار شد.

مدیرمخابرات منطقه تهران با تاکید بر استفاده حداکثری از منابع زیرزمینی مخابرات به صورت بهینه برای کنترل هزینه ها از برنامه ریزی و اولویت بندی در حال انجام این مورد سخن گفت و ادامه داد: پذیرای ایده های نوین هستم در صورتیکه صفر تا صد کار در آن دیده شود و فقط برای رفع یک مشکل کوچک فعلی نباشد و درآینده مشکلات بزرگتری را برای ما بوجود نیاورد، از این رو خواستار برنامه ریزی دقیق و آینده نگر دراین مورد شد.

مهندس ملک  جعفریان از متوسط دایری تلفن ثابت در منطقه 3 به عنوان یک الگو برای تمام مناطق دیگر یاد کرد و با توجه به اینکه این منطقه در شاخص فروش شماره های رند نیز  دارای رتبه اول می باشد دایری سرویس های تجاری در کمتر از 6 روز را از جمله نکات مثبت منطقه 3 نسبت به مناطق دیگر تهران دانست  که مرهون زحمات مهندس سیفی نیا مدیر منطقه و تیم پر انگیزه معاونین وروسای مراکز این منطقه می باشد وخواستار تلاش بیشتر مناطق دیگر در این زمینه شد.

مدیر مخابرات منطقه تهران متمرکز شدن بر روی هدف و برنامه ریزی برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده را رمز موفقیت دانست و تاکید کرد: این کار باعث بهبود ارائه خدمات به مشترک  خواهدشد و رضایت مشترک را به ارمغان می آورد ، درنهایت ماندگاری مشترک و درآمدزایی برای مخابرات خواهد داشت.

مهندس سیفی نیا مدیر منطقه 3 نیز با تشکر از تمامی معاونین وروسای مراکز منطقه، رسیدن به رتبه اول را نشانه برنامه ریزی و تداوم همکاری تمامی ارکان مدیریتی دانست و نگه داشتن این رتبه را دشوار تر از بدست آوردن آن عنوان کرد و ضمن تشکر از تمامی همکاران منطقه 3 خواستار تلاش برای رفع نواقص احتمالی و پیشبرد اهداف تعیین شده از سوی شرکت مخابرات ایران شد.

در ادامه قربانعلی قمی سرپرست اداره کل  روابط عمومی مخابرات تهران  با قرائت گزارشی از رتبه اول کمترین میزان شکایت از منطقه 3 به 2021 خبرداد و ضمن تشکر از همه مدیران خواستار تداوم این روند شد.

در پایان نیز روسای مراکز  و ادارات در مورد طرح های مختلف و مشکلات و موارد مطرح شده دراین جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

 


١٥:٤٨ - دوشنبه ٢٩ مهر ١٣٩٨    /    عدد : ١٠٥٤٧٣    /    تعداد نمایش : ٨٠٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید