چاپ        ارسال به دوست

گفت وگو با زهرا محمدی نویسنده کتاب های شناسایی عوامل تاثیرگذار بر فروش اینترنت مخابرات

 

 

 

کتاب نوشتن آنهم زمانی که کارمند باشی و دغدغه های کار در امور مشترکین را داشته باشی کاربسیار دشواری است . این که کسی بتواند خارج از امور روزمره ذهن خود را به طور هدفمند هدایت کند و محصول ذهن خود را در مسیر دشوار انتشارات منجر به چاپ کتاب کند تحسین برانگیز است . در ادامه گفت و گوی پیام تهران آنلاین را با همکاری که نویسنده دو کتاب است از نظر می گذرانیم.

 لطفاخودتان را معرفی بفرمایید؟

زهرا محمدی آق قلعه ، از کارمندان  پیمانکاری یا همان بخش خصوصی مخابرات منطقه 5 تهران هستم.

 تحصیلات شما چیست ؟

دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازرگانی داخلی از دانشگاه تهران مرکز میباشم.

 در کدام قسمت مشغول به کار هستید؟

امور مشترکین مرکز مخابراتی شهید رمضانی

از چه زمانی با مخابرات همکاری می کنید؟

من از سال 93 با این مجموعه همکاری می کنم.

چه شد که به فکر چاپ کتاب افتادید ؟

کارکردن در امور مشترکین و فروش موفق اینترنت برای پاسخگویان مخابرات نیازمند اطلاعات دقیق و واضح ،البته  به روز میباشد، بالغ بر یکسال پیش به این نتیجه رسیدم که قسمت امور مشترکین نیازمند یک کتابی همانند یک دایرةالمعارف در مورد اینترنت باید نوشته شود تا دوستان بتوانند از این کتاب استفاده نمایند و مطالب همیشه در دسترسشان باشد و همچنین مطالبی در مورد بازاریابی اینترنت .کارکردن در امور مشترکین به دلیل تنوع محصولات مخابراتی نیاز به اطلاعات جامع و دقیقی دارد . برای مثال ما برای فروش اینترنت  نیاز داریم که خودمان در باره چند و چون آن به طور کافی بدانیم . چرا که مشتریانی وجود دارند که از ما حتی درباره تعریف اینترنت بپرسند و از آنجا که بازار فروش اینترنت در ایران بسیار رقابتی است و شرکت های رقیب همواره با بالابردن دانش پشتیبانان سعی در قویتر کردن خود دارند لازم است که همکاران ما در امور مشترکین بیشتر بدانند تا بتوانند بهتر خدمت رسانی کنند.

 در یکی از کتابهای خانم محمدی "شناخت و بازاریابی فروش اینترنت" اطلاعات خوبی درباره اینترنت و مفاهیم آن وجود دارد که در ادامه با سرفصل های کاربردی و راهکارهای  آن آشنا می شوید .

فصل اول :

شناخت اینترنت  - انواع اینترنت و تعریف آنها :    ADSL DSL- VDSL- DSLAM- IPTV-

فصل دوم :

تعریف VOD- تعریف FTTX   ومزایا  تجهیزات و تکنولوژی آن  -تعریف تکنولوژی GPON

فصل سوم :

کابل فیبرنوری - کابل مسی -مقایسه آنها

فصل چهارم :

فروش حضوری و نکات کلیدی برای جذب مشتری و راه حل های موفقیت آمیز فروش حضوری

فصل پنجم :

انواع مشتری  و تکنیک های طلایی برخورد با هرکدام از آنها

فصل ششم :

نحوه مذاکره با مشتری -چگونگی جذب مشتریان بیشتر -وفاداری مشتری -اعتماد به آنها و شناخت نیازهای آنها

وی کتاب دیگری با عنوان شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر پیشبرد فروش اینترنت در مخابرات ایران را تالیف کرده است که تعیین هدف های بازاریابی با توجه به نتایج اطلاعات به دست آمده و منابع شرکت مانند مشخص کردن هدف های فروش و سهمیه بازار برای فروش شرکت ها امری مهم است. هدف از این پژوهش،شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر پیشبرد فروش در مخابرات ایران بود که بدین منظور هفت عامل با توجه به مرور ادبیات و مصاحبه با خبرگان شناسایی شدند که عبارت بودند از قیمت،رقبا،قدمت برند،تبلیغات،موقعیت مکانی،پشتیبانی و کیفیت .خواندن این کتاب را به همراه کتاب فوق الذکر که مطالبی بسیار کاربردی وقابل فهم دارد به  شما همکاران گرامی  پیشنهاد می کنم.

 در آخر چه پیامی دارید؟

امیدوارم که مدیران و مدیران ارشد مخابرات تلاش اینجانب را نادیده نگیرند و انگیزه و امید را برای بنده پرفروغ تر نمایند، زیرا که هدف بنده پیشبرد فروش اینترنت مخابرات ایران می باشد .

 

تهیه و تنظیم : مولود گودرزی فر

عکس : غلامرضا خلیفه

15

 


٠٩:٠٧ - شنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٣٢٣٧    /    تعداد نمایش : ٧٥٩


کاربر مهمان
1397/11/27 13:41
0
3
دوست و همکار عزیزم انشالله در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی /نرگس کبیری
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید