چاپ        ارسال به دوست

پاسخگویی مدیران ارشد مخابرات منطقه پنج با شماره تلفن 2021 روابط عمومی

مدیران ارشد اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران با استقرار در واحد ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی ، از صبح تا ظهر  دوشنبه 11 تیرماه،  پاسخگوی تماس های مشتریان این حوزه شدند.


به گزارش پیام تهران آنلاین با اطلاع رسانی های صورت گرفته شده توسط دفتر روابط عمومی مخابرات تهران از طریق ارسال پیامک، نصب بنر و تبلیغات محیطی در مراکز و اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی ، سایت tct و پیام تهران آنلاین  از یک سو و از سوی دیگر با استقرار مدیر کل ، معاونان ، روسای ادارات و مراکز مخابراتی محدوده اداره کل مخابرات منطقه تهران ، شاهد تماس های شهروندانی هستیم که پاسخ پرسش های خود را در زمینه های مختلف، بطور مستقیم از زبان مسئولان ارشد مخابرات منطقه پنج دریافت می کنند.

لازم به ذکر است ذوالفقاری مدیرکل دفتر روابط عمومی با بیان اینکه با  هماهنگی های به عمل آمده توسط دفتر روابط عمومی و مدیران دفاتر ستادی و مناطق ، برنامه پاسخگویی مستقیم مسئولان بخش های مختلف مخابرات منطقه تهران در دستور کار قرار گرفته است گفت : تا کنون شاهد حضور مدیران و مسئولان مخابرات مناطق چهار ، هشت در سه ماهه نخست سال جاری بوده ایم  و برای حضور سایر بخش های مخابرات منطقه تهران در واحد ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی ، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است

شایان ذکر است مهندس فاتحی مدیرکل مخابرات منطقه پنج تهران در گفت و گو با پیام تهران آنلاین ، ضمن تقدیر از اقدام دفتر روابط عمومی در راستای برقراری ارتباط مستقیم میان مدیران و مشتریان ، آشنایی  و اطلاع یابی از دغدغه ها و مسایل مشتریان ، تکریم و احتراگذاری به آنها ، ارایه پاسخ های اقناعی و رفع ابهامات مشتریان را از مهم ترین دستاوردهای اجرای برنامه  پاسخگویی مستقیم به تماس های مشتریان قلمداد کرد. 

مهندس بهرامعلی چمنی معاون توسعه مخابرات منطقه پنج نیز در سخنانی به خبرنگار پیام تهران آنلاین گفت : تجربه حضور در مراکز مخابراتی و امور مشترکین وجود داشت اما از طریق واحد ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی ، موفق شدیم با کمک همکاران مخابرات این منطقه و بسترسازی مناسب دفتر روابط عمومی  به تماس های متعددی از مشترکان مخابرات منطقه پنج پاسخگویی داشته باشیم.

همچنین باشتینی معاون مالی اداری مخابرات منطقه پنج نیز با اعتقاد به اینکه استفاده بهینه از درگاه های ارتباطی میان سازمان با مخاطبان با هدف مشتری مداری و پاسخگویی بهتر توسط دفتر روابط عمومی بخوبی در حال اجراست گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی های صورت گرفته شده به مشتریان محدوده منطقه پنج ، شاهد تماس های زیادی  بودیم که با پاسخگویی مناسب همکاران پرتلاش منطقه پنج  همراه شد.

گفتنی است در این برنامه که زیارانی مدیرکل منابع انسانی نیز برای یازدید از روند پاسخگویی در جمع مسئولان مخابرات منطقه پنج و همکاران روابط عمومی حضور یافت از سعید علی آبادی و مهدی خادمی بعنوان پاسخگویان منتخب کارکنان واحد ارتباط مردمی 2021 در دوماهه نخست سال جاری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

علی شیرزاد مسئول واحد ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی در همین رابطه افزود: چندی پیش نیز امیر حسین تمیمی و رضا گلینی بعنوان اپراتورهای منتخب سال 1396 واحد ارتباط مردمی 2021 به دفتر بازرسی معرفی شدند .

شیرزاد خاطرنشان کرد: بمنظور ارج نهادن به تلاش ها ی کارکنان این واحد و با مساعدت آقای ذوالفقاری مدیرکل محترم دفتر  مقرر شد در هر ماه با در نظرگرفتن ملاک ها و معیارهای ارزیابی از جمله اطلاع رسانی صحیح به تماس گیرندگان با 2021 ، ثبت دقیق و بی کم و کاست شکایات واصله ، سعه صدر ، کیفیت پاسخگویی ، پاسخگویان منتخب هر ماه معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم خبر: موسی الرضا شبرنگی / عکس : غلام خلیفه

 

15


٠٩:٥٥ - دوشنبه ١١ تير ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٠٢٩٨    /    تعداد نمایش : ٨٥٥


کاربر مهمان
1397/04/13 13:28
0
0
با سپاس از مدیریت ومعاونین وروسای مراکز مخابرات منطقه 5تهران وحومه وبا سپاس از مدیریت وکارشناسان محترم دفترروابط عمومی وبا سپاس از ریاست محترم اداره انتشارات وپیام آنلاین وسمعی وبصری وبا سپاس از کارشناسان پاسخگوی سامانه2021/مسئول واحد ارتباطات مردمی مخابرات منطقه تهران وحومه(2021)
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید