چاپ        ارسال به دوست

برگی دیگر از "ملاقات حضوری" ورق خورد

امیرحسین جلالت_مدتی است دفتر ملاقات حضوری مدیرمخابرات منطقه تهران با کارکنان و مشتریان در راستای افزایش تعامل های دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و گوش دادن و شنیده شدن بی واسطه گشوده شده است.
فضای صمیمی این دیدار با مدیران ارشد مخابرات منطقه تهران گرمتر ازشنبه نهم تیر 97 از گرمترین روزهای آغازین فصل تابستان است.
کارشناسان اداره مطالعات وتحقیقات اجتماعی مقدمه های برگزاری دیدار حضوری را قبل ازحضور مدیران آغاز کرده و ذوالفقاری مدیرکل دفتر روابط عمومی آخرین هماهنگی ها را با کارشناسان خود انجام می دهد.

در دیدار حضور ی امروز هم مهندس علی بیگی مدیرکل دفتر مدیریت مخابرات منطقه تهران، مهندس نجبایی مدیرکل دفتر بازرسی، ادیبی مدیرکل دفتر حقوقی، ،زیارانی مدیرکل منابع انسانی و مهندس نجم آبادی مدیرکل خدمات پس از فروش نیز حاضر هستند.
ساعت 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر زمان تعیین شده برای ملاقت حضوری امروز در نظر گرفته شده است. طبق هماهنگی های انجام شده 15 نفر ازهمکاران رسمی ، قراردای و بخش خصوصی و 10 نفر از مشترکان ومشتریان برای برگزاری این دیدار ازطریق پیامک و تماس تلفنی، به ساختمان نجات الهی دفتر مدیریت مخابرات منطقه تهران دعوت شده اند.
همراه با همکاران دفتر روابط عمومی در سالن کنفرانس نشست های مدیران ارشد نشسته ایم ساعت نزدیک آغاز ملاقات حضوری می شود تعدادی از همکاران دعوت شده که ازقبل در سالن انتظار حضور یافته اند با راهنمایی همکاران حراست به طبقه دوم هدایت شده در اتاق خنک و مملو از سکوت نشست هامنتظر رسیدن نوبتی که همکاران اداره مطالعات اجتماعی با توجه به فرایند ثبت نام انجام شده برای همکاران در نظر گرفته شده است هستند.
در گوشه ای از اتقاق نشسته ام. 11 نفر ازهمکاران آمده اند دوسه نفر با دیدن هم به یاد گذشته ها خوش و بشی می کنند و فضای آرام با بیان دغدغه های کاری وشغلی می شکند.
از صحبت هایشان مشخص است که امروز حضور همکاران بخش خصوصی برای دیدار با مهندس ملک جعفریان پررنگ تراست.
فشار کاری،استرس، نبود امنیت شغلی ، قرارداد کاری و مدت سابقه صحبت هایی است که با همدلی و همدردی همکاران رد و بدل می شد.
 دقایقی از ساعت شروع زمان ملاقات گذشته است که اولین نفر با مساعدت همکاران وارد اتاق ملاقات حضوری می شود.
فضا آنچنان صمیمی است که به رسم تهیه خبر و گزارش به خود اجازه نمی دهم وارد حرفشان بپرم و چیزی بگویم.
همکار خانمی که 23 سال در پاسخگویی 118 درشرف بازنشستگی است از حقوقی بسیار پایین خود با توجه به سابقه اش گله مند است و می گوید چرا حقوقش با همکار دیگری که تازه آغاز به کار کرده باید برابر باشد!؟
همکار آقای دیگری که از فیروزکوه آمده تا مشکل های شغلی خود را درمیان بگذارد.
دوسه نفری از همکاران موفق به دیدار شده اند مدت زمان بیان خواسته ها تقریبی 5 الی 10 دقیقه است.
اما نیم ساعتی است که باقی همکاران همچنان منتظرند دست اندرکاران ملاقات حضوری خبرمی دهند مدیران درحال رایزنی و بررسی درخصوص قرارداد های همکاران بخش خصوصی هستند انگار گله ها یی که گفته شد دارد کار خودش را می کند.
بله هدف همین است دیده و شنیده شدن چهره به چهره و بدون واسطه برای بیان دغدغه ها درچارچوب مقررات اما درفضایی صمیمی.
همکارانی که در انتظار هستند از طولانی شدن زمان انتظار گله مند می شوند که همکاران اداره مطالعات و تحقیقات اجتماعی با بیان اینکه وقت های داده شده تقریبی است بیان می کند که مهندس ملک جعفریان و مدیران همراه وی در ملاقات حضوری دستور داده اند که همکاران و مشتریان بدون استرس و بدون توجه به مدت زمان خواسته ای خود را مطرح کنند که همین امر زمان تقریبی در نظر گرفته شده را بیشتر می کند که با این توضیح همکاران متقاعد می شوند.
ساعت از چهار بعد ازظهر گذشته است هنوز چهار پنج نفری ازهمکاران که بیشترشان از بخش خصوصی هستند مانده اند و منتظر رسیدن نوبت که شش نفری از مشترکان ومشتریان ازتعدادی که برای حضور امروز درنظر گرفته شده بود آمده اند وبه جمع ما می پیوندند.

همکارخانمی که در شرف بازنشستگی بود بعد از ملاقت حضوری وارد اتاق انتظار شد بدون مقدمه با هیجانی همراه با حسرت می گه: کاش این فرصت زود تر ایجاد می شد از من که گذشت امیدوارم صحبت هایی که میشه مشکل همکاران بخش خصوصی را به حداقل برسونه. از بقیه همکارنش می خواهد بدون ترس و استرس خواسته های خود را مطرح کنند هم درخواست های خودشون و هم سایر همکاران چرا که گوش شنوایی است.
زمان در گذر است خنکی اتاق انتظار با گرمای طاقت فرسای بیرون درحال مجادله.

برخلاف نشست های قبلی که همکاران و مشتریان به صورت جداگانه به سمت اتاق دیدار حضوری راهنمایی می شدند این بار برای  استفاده بیشتر از وقت واحترام به مشتریان،با وجود اینکه دو سه نفری از همکاران هنوز در انتظار هستند از مشتریان نیز درکنار همکاران وارد اتاق ملاقات حضوری می شوند.

بلند می شوم با مشتریان که  ملاقات داشتند بعداز آمدن از اتاق ملاقات حضوری صحبتی کوتاه می کنم از یکی از مشتریان می پرسم:چه طوربود؟
خوبه، اگه به نتیجه برسد خوب است اینکه بتوانی خواسته خود را بدون واسطه بیان کنی خوبه اما منوط به حصول نتیجه است برای ما مشتریان نتیجه مهم است.
به مشتری دیگری گفتم: کارتون انجام شد؟ د رجوابم میگه امیدوارم اما اگر خدمات به درستی ارایه شود نیازی به این آمد و رفتن ها نیست حضور من  هم به لحاظ وقت و هم درامد برایم به صرفه نیست.
مشتری دیگری که برای انجام خواسته اش بسیار در بخش های مختلف پیگیر مشکلش شده بود که با پیگیری همکاران که بنا بردستور مدیر مخابرات منطقه تهران مبنی بر به حصول نتیجه درخواست ها و مشکل های مشتریان برای جلب رضایت آنان پیگیر حضور وی شده اند می گوید: اول نمی خواستم بیایم بهم گفته بودند اگه بری مشکل و بگی با شما برخورد می شه!!!
اما با پیگیری و سماجت همکاران شما آمدم که البته خوشحالم آمدم فضا بسیار صمیمی و خوب بود مدیران صحبت هایم را شنیدند وقول مساعدت دادند که همکارم به این مشتری بیان می کند که نتیجه و فرایند اجرای درخواستش ازطریق سامانه واحد ارتباط مردمی 2021 اطلاع رسانی می شود.
ساعت از شش بعد از ظهر گذشته است که اگر سایر همکاران و مشتریان که نیامدند از فرصت ملاقات حضوری خود استفاده می کردند شاید تا هفت هشت شب طول می کشید و اینگونه برگی دیگر از خدمت به همکاران و مشتریان درقالب دفتر "ملاقت حضوری " مشتریان وکارکنان با مدیر مخابرات منطقه تهران و همراهانش ورق خود.

 

عکس_ غلامرضا خلیفه

14


٠٧:٣٢ - يکشنبه ١٠ تير ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٠٢٨٤    /    تعداد نمایش : ٢٠٩٦


کاربر مهمان
1397/04/11 10:27
0
0
با سلام و خسته نباشید از تمامی زحمات شما لطفا اگر قرار است اتفاقی بیقتد نبست به همه قسمتهای اعمال شود و برای شرکت شسکام نیز اعمال شود الان بچه های tct از امکانات و مزایای بیشتری برخوردارند مثل رفاهیات اضافه کاری لباس کار حق مسولیت حق شیفت وام و خیلی چیزهای دیگر اطفا رسیدگی شود
کاربر مهمان
1397/04/11 7:59
0
1
با سلام خواهشمند است نحوه گرفتن ملاقات حضوری را اعلام فرمائید با تشکر

با سلام واحترام به همکاران گرامی، برای گرفتن ملاقات حضوری در صفحه پیام تهران آنلاین _ سمت چپ قسمت دسته بندی اخبارداخلی _ _درخواست ملاقات حضوری با مدیر مخابرات منطقه تهران _فرم بخش مربوط به کارکنان را تکمیل کرده که پس از انجام فرآیند های مربوطه نحوه حضور شما از طریق سامانه 2021 اطلاع رسانی می شود.


کاربر مهمان
1397/04/10 12:19
1
0
باسلام وخسته نباشید خدمت مدیران عزیز: مهندس علی بیگی .مهندس نجبایی . مهندس ادیبی ،مهندس زیارانی مهندس نجم آبادی . امیرحسین جلالت ممنونم که به فکربخش خصوصی هستید.tct باتشکر...
کاربر مهمان
1397/04/10 9:48
0
1
سلام خسته نباشید چرا روزهای ملاقات را از قبل اعلام نمیکنید
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید