چاپ        ارسال به دوست

سقلمه


دریغ از یک تکه نانی ، بیسکویت مادری یا آب نباتی در کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری که سق بزنیم و اصول و فنون مشتری مداری را یاد بگیریم. از ساعت 9 صبح تا تا ساعاتی گذشته از نیم روز فقط بادی لنگوئیچ بود و تعلق سازمانی و نعره روده بزرگ که روده کوچیک را می جوید. پروردگار منان را صد هزار مرتبه شکر که هنوز چند جلسه دیگر از این دوره آموزشی باقیست و قربانیان امروز این کارگاه فرصت دارند اطلاع رسانی کنند به سایر همکارانی که طی چند روز آینده می روند به شادمان تا مشتری مداری بیاموزند.


برای شرکت در این دوره آموزشی نکات ایمنی زیر را بخاطر بسپاید:


1-حتی المقدور ساندویچ نان و پنیر صبحانه تان را نگه داشته و حوالی ظهر میل بفرمایید.


2-نان خشک که سبک تر هم هست و در مترو و اتوبوس راحت تر حمل می شود ، توصیه ماست.


3- تهیه چای کیسه ای برای رنگ دادن به آب جوشی که در ورودی سالن شادمان است .هرچند آب جوش کمی رنگ دارد.


4-از آنجا که این کارگاه از ساعت 9 صبح آغاز می شود پیش بینی ها حاکی از آن است که از ساعت 11 به بعد چشمانتان بر اثر ضعف تیره و تار می شود. دعا کنید بادی لنگوئیچ اول صبح برگزار شود زیرا هنوز رمقی برای دیدن دارید.


5-صندوق پس اندازی تهیه و کمک های خیرین شرکت کننده در کارگاه را جمع آوری کرده تا حداقل برای مدرسان دوره کیگی ، شکلاتی چیزی ابتیاع شود و خدای ناکرده از بالا به پایین سرنگون نگردند.


6- تمرین کنید در حین گرسنگی لبخند داشته باشید. احتمالا تعمدی در عدم پذیرایی وجود داشته و کار کارشناسی انجام گرفته تا کارکنان امور مشترکین توان استقامتی خود را در حین مشتری مداری توام با شکم خالی مضاعف سازند.


7-مکان یاب گوشی همراه خود را فعال سازید تا چنانچه بر اثر ضعف و گرسنگی در مسیر برگشت و پس از اتمام کارگاه در جایی واژگون شدید، عوامل سریعا موقعیت شما را شناسایی و لیوان آب قند به دست بر سر بالین تان آماده باشند.


8 -.....


9-.....



١٣:٥٥ - يکشنبه ١ بهمن ١٣٩٦    /    عدد : ٩٨٠٦٦    /    تعداد نمایش : ١٢٢٠


کاربر مهمان
1396/11/02 8:0
2
0
تا نباشد زوري بدست نيايد
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




دسته‌بندی اخبار داخلی

دسته بندی مطالب

اشتراک در خبرنامه پیام آنلاین

با عضویت در خبرنامه پیام آنلاین از آخرین مطالب بلاگ و رویدادهای مهم دنیا با خبر شوید